preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

Fizioterapeutkinja u gostima u 2.r PŠ Budimci

Autor: Tajana Tomoković, 4. 12. 2022.

Učenici 2. razreda naše PŠ Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog u razredu su imali zanimljivu gošću. Temu Zdravlja i bolesti odradili su uz pomoć više fizioterapeutkinje D. Gavranović koja ih je posjetila na Satu razrednika i satu Tjelesne i zdravstvene kulture.

Zanimanje fizioterapeuta vrlo je osebujno i nadasve zanimljivo. Fizioterapeut pruža usluge ljudima u cilju razvijanja, održavanja i obnavljanja maksimalne funkcionalne pokretljivosti i funkcionalne sposobnosti u svim životnim dobima. Fizioterapeut upravlja procesom fizikalne terapije koji uključuje planiranje, organiziranje, vođenje i nadgledanje procesa fizikalne terapije a sastoji se od procjene/pregleda, utvrđivanja funkcionalnog statusa (fizioterapeutska dijagnoza), izrade plana i programa fizikalne terapije, intervencije i evaluacije. 

 

Fizioterapijski postupak počinje procjenom, s osobitom pozornošću na držanje tijela, uključujući kardiorespiratorni, živčani i mišićni potencijal kao i samu mogućnost pokreta, središnjica je određivanja stvarnog problema i strategije intervencije, dosljedan je, bez obzira na okolnosti izvođenja. 

Današnji svakodnevni način života učenika uz mnoštvo „digitalije“ koja ih okružuje, nedovoljno kretanja i tjelesnih aktivnosti dovodi do nepravilnog tjelesnog držanja. Prvenstveno to nepravilno držanje nastaje kao posljedica pretjerane upotrebe računala, dugotrajnog sjedenja u nepravilnom položaju pa i nošenja školske torbe na nepravilan način. Dorotea je s učenicima najprije porazgovarala o današnjem sve učestalijem lošem držanju djece a vrlo brzo su i sami učenici došli do zaključka zašto je to tako. Pored toga razgovor se poveo o zdravoj i pravilnoj prehrani pa su skupa pogledali i nekoliko kratkih video uradaka na temu zdravlja i važnosti tjelesnog vježbanja. Učenici su tijekom 2 školska sata imali mnoštvo pitanja za našu gošću posebno pitanja primjerice kako se možemo zaštititi od ozljeda, kako pravilno sjediti u školskoj klupi a ponajviše ih je zanimalo što znači dobro zagrijavanje prije tjelesnog vježbanja ali i rastezanje na kraju.

Dorotea je strpljivo odgovarala na sva pitanja i životnim primjerima (fotografijama, videima i demonstriranjem u razredu) pokazivala učenicima  sve što ih je zanimalo na temu koja se obrađuje i s kojom se susreću svakodnevno. Za sam proveli su set vježbi koje bi bilo dobro svakodnevno provoditi bar 10 minuta kako bi se rastegnuli, razgibali i bili spremni za svakodnevne tjelesne napore ili pak nakon dugotrajnog sjedenja za računalom kako razbuditi tijelo dobrom vježbom.

Učitelj u zvanju savjetnika, Patricija Hercog

 




Vijesti

Fizioterapeutkinja u gostima u 2.r PŠ Budimci

Autor: Tajana Tomoković, 4. 12. 2022.

Učenici 2. razreda naše PŠ Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog u razredu su imali zanimljivu gošću. Temu Zdravlja i bolesti odradili su uz pomoć više fizioterapeutkinje D. Gavranović koja ih je posjetila na Satu razrednika i satu Tjelesne i zdravstvene kulture.

Zanimanje fizioterapeuta vrlo je osebujno i nadasve zanimljivo. Fizioterapeut pruža usluge ljudima u cilju razvijanja, održavanja i obnavljanja maksimalne funkcionalne pokretljivosti i funkcionalne sposobnosti u svim životnim dobima. Fizioterapeut upravlja procesom fizikalne terapije koji uključuje planiranje, organiziranje, vođenje i nadgledanje procesa fizikalne terapije a sastoji se od procjene/pregleda, utvrđivanja funkcionalnog statusa (fizioterapeutska dijagnoza), izrade plana i programa fizikalne terapije, intervencije i evaluacije. 

 

Fizioterapijski postupak počinje procjenom, s osobitom pozornošću na držanje tijela, uključujući kardiorespiratorni, živčani i mišićni potencijal kao i samu mogućnost pokreta, središnjica je određivanja stvarnog problema i strategije intervencije, dosljedan je, bez obzira na okolnosti izvođenja. 

Današnji svakodnevni način života učenika uz mnoštvo „digitalije“ koja ih okružuje, nedovoljno kretanja i tjelesnih aktivnosti dovodi do nepravilnog tjelesnog držanja. Prvenstveno to nepravilno držanje nastaje kao posljedica pretjerane upotrebe računala, dugotrajnog sjedenja u nepravilnom položaju pa i nošenja školske torbe na nepravilan način. Dorotea je s učenicima najprije porazgovarala o današnjem sve učestalijem lošem držanju djece a vrlo brzo su i sami učenici došli do zaključka zašto je to tako. Pored toga razgovor se poveo o zdravoj i pravilnoj prehrani pa su skupa pogledali i nekoliko kratkih video uradaka na temu zdravlja i važnosti tjelesnog vježbanja. Učenici su tijekom 2 školska sata imali mnoštvo pitanja za našu gošću posebno pitanja primjerice kako se možemo zaštititi od ozljeda, kako pravilno sjediti u školskoj klupi a ponajviše ih je zanimalo što znači dobro zagrijavanje prije tjelesnog vježbanja ali i rastezanje na kraju.

Dorotea je strpljivo odgovarala na sva pitanja i životnim primjerima (fotografijama, videima i demonstriranjem u razredu) pokazivala učenicima  sve što ih je zanimalo na temu koja se obrađuje i s kojom se susreću svakodnevno. Za sam proveli su set vježbi koje bi bilo dobro svakodnevno provoditi bar 10 minuta kako bi se rastegnuli, razgibali i bili spremni za svakodnevne tjelesne napore ili pak nakon dugotrajnog sjedenja za računalom kako razbuditi tijelo dobrom vježbom.

Učitelj u zvanju savjetnika, Patricija Hercog

 




Fizioterapeutkinja u gostima u 2.r PŠ Budimci

Autor: Tajana Tomoković, 4. 12. 2022.

Učenici 2. razreda naše PŠ Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog u razredu su imali zanimljivu gošću. Temu Zdravlja i bolesti odradili su uz pomoć više fizioterapeutkinje D. Gavranović koja ih je posjetila na Satu razrednika i satu Tjelesne i zdravstvene kulture.

Zanimanje fizioterapeuta vrlo je osebujno i nadasve zanimljivo. Fizioterapeut pruža usluge ljudima u cilju razvijanja, održavanja i obnavljanja maksimalne funkcionalne pokretljivosti i funkcionalne sposobnosti u svim životnim dobima. Fizioterapeut upravlja procesom fizikalne terapije koji uključuje planiranje, organiziranje, vođenje i nadgledanje procesa fizikalne terapije a sastoji se od procjene/pregleda, utvrđivanja funkcionalnog statusa (fizioterapeutska dijagnoza), izrade plana i programa fizikalne terapije, intervencije i evaluacije. 

 

Fizioterapijski postupak počinje procjenom, s osobitom pozornošću na držanje tijela, uključujući kardiorespiratorni, živčani i mišićni potencijal kao i samu mogućnost pokreta, središnjica je određivanja stvarnog problema i strategije intervencije, dosljedan je, bez obzira na okolnosti izvođenja. 

Današnji svakodnevni način života učenika uz mnoštvo „digitalije“ koja ih okružuje, nedovoljno kretanja i tjelesnih aktivnosti dovodi do nepravilnog tjelesnog držanja. Prvenstveno to nepravilno držanje nastaje kao posljedica pretjerane upotrebe računala, dugotrajnog sjedenja u nepravilnom položaju pa i nošenja školske torbe na nepravilan način. Dorotea je s učenicima najprije porazgovarala o današnjem sve učestalijem lošem držanju djece a vrlo brzo su i sami učenici došli do zaključka zašto je to tako. Pored toga razgovor se poveo o zdravoj i pravilnoj prehrani pa su skupa pogledali i nekoliko kratkih video uradaka na temu zdravlja i važnosti tjelesnog vježbanja. Učenici su tijekom 2 školska sata imali mnoštvo pitanja za našu gošću posebno pitanja primjerice kako se možemo zaštititi od ozljeda, kako pravilno sjediti u školskoj klupi a ponajviše ih je zanimalo što znači dobro zagrijavanje prije tjelesnog vježbanja ali i rastezanje na kraju.

Dorotea je strpljivo odgovarala na sva pitanja i životnim primjerima (fotografijama, videima i demonstriranjem u razredu) pokazivala učenicima  sve što ih je zanimalo na temu koja se obrađuje i s kojom se susreću svakodnevno. Za sam proveli su set vježbi koje bi bilo dobro svakodnevno provoditi bar 10 minuta kako bi se rastegnuli, razgibali i bili spremni za svakodnevne tjelesne napore ili pak nakon dugotrajnog sjedenja za računalom kako razbuditi tijelo dobrom vježbom.

Učitelj u zvanju savjetnika, Patricija Hercog

 




Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / www.os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju