preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

Naši eTwinning projekti

Živimo zeleno

Autor: Tajana Tomoković, 4. 1. 2021.

Međunarodni je ovo projekt za učenike od 3 do 15 godina. Učenici 4. razreda naše Područne škole Budimci uključili su se početkom rujna ove školske godine u projekt. Autorice (osnivači) projekta ovim projektom žele stvoriti obrazovne sadržaje i u što većoj mjeri ih implementirati u školske kurikulume osnovnih škola i vrtića kako bi u budućnosti svi bili spremniji na nove društvene i okolišne izazove i mogli donositi važne životne i poslovne odluke po modelu kvalitetnijeg i održivijeg načina života.
Ovim projektom ćemo poticati volonterski, društveni, praktični i kreativno stvaralački rad, te i aktivnu participaciju djece u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire kroz koje će učenici stjecati navike odgovornog ponašanja prema okolišu i održivom razvoju.
Misli globalno - djeluj lokalno!

Odabrati nekoliko aktivnosti i organizirati njihovo provođenje u dogovoru s učenicima. Raznim aktivnostima poticati učenike na istraživanje i promišljanje time i stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama utjecaja na prirodu koje pridonose razvoju svih oblika mišljenja, osobito kreativnog razmišljanja i rješavanja problema.
Poticati druge udruge, organizacije i širu javnost na odgovorno i održivo ponašanje.
Omogućiti učenicima stjecanje i razvoj kompetencija potrebnih u 21. stoljeću kroz suradničko i istraživačko učenje te stvaralački element učenja kroz rad.
Razvijati trajne navike aktivnog participiranja i volontiranja u ekološkim aktivnostima u svojoj okolini.
Poboljšati stanje okoliša škole pa i šire.

Tijek projektnih aktivnosti:
1. Projektni partneri će izabrati nekoliko datuma (od predloženih) te ih obilježiti s učenicima i svoje uratke postaviti na Twinspace i Facebook stranicu.
2. Organizirati ili sudjelovati u akciji prikupljanja starog papira i/ ili plastičnih čepova.
3. Kreativna reciklaža - osmisli i kreativno ponovno upotrijebi otpad (eko slikovnica, društvena igra s eko temom, uporabni predmeti i sl.)
4. Posaditi stablo ili biljku u školi ili školskom dvorištu.
5. Organizirati radionicu, posjet, predavanje i sl. ekološke tematike za učenike (prema prijedlogu aktivnosti ili osmisliti svoje aktivnosti).
6. Uočiti, istražiti ekološki problem u svojoj okolini zatim izraditi slikovnicu, video, pjesmu ili neki drugi materijal sam ili u suradnji s projektnim partnerima.
7. Svoj rad objavljivati na web stranicama i/ili društvenim mrežama te predstaviti ostalim partnerima na Twinspaceu i/ili na Facebook stranici projekta.
8. Evaluacija projekta.

Učenik tijekom projekta :
- kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života i utjecaja na okoliš
- povećava svoj utjecaj na očuvanje okoliša i uređenja okoliša škole i/ili svog mjesta
- prepoznaje važnost očuvanja okoliša za opću dobrobit
- razvija se kao mladi aktivni zagovornik očuvanja prirode
- sudjeluje i promovira postojeće ekološke aktivnosti koje promiču održivi razvoj u školi, lokalnoj zajednici i šire
- razvija samopouzdanje kroz međusobnu suradnju, suradnju s partnerima te pri individualnom radu
- izrađuje obrazovne materijale, letke, videa, pjesme i dr. koje ćemo po završetku projekta složiti u kolekciju materijala koja će biti javno dostupna

Četvrtaši iz PŠ Budimci su proveli mnoštvo aktivnosti u prvom polugodištu koje će skupa s budućim aktivnostima iz drugog polugodišta - krajem školske godine posložiti u jednu kolekciju i prikazati je sudionicima projekta i široj javnosti online izložbom.

Učiteljica Patricija Hercog

 




Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / www.os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju